2010. május 10., hétfő

1. fejezet

(Nikki szemszöge)

Ezaz! Végre kaptam egy filmszerepet! Ráadásul újra Catherine a rendező, pont mint a 13-nál. Persze most valami idióta vámpíros filmet forgatunk, de az a lényeg, hogy újra vele dolgozhatok. Holnap már kezdődnek is az olvasópróbák, de a többi szereplőről még csak annyit tudok, hogy van köztük jó pasi;) Meg ha jól tudom Kristen Stewart is játszik benne...Na őt imádom! Nade elmegyek aludni mert reggel 7-re már ott kell lenni és én dél körül szoktam a legkorábban kelni:) Azt hiszem nem lesz gond az alvással...
A francba már 6:30 van! Te jó ég, rá kell csörögnöm Catre, hogy késni fogok!
Azt hiszem ilyen gyorsan még soha nem készültem el, ugyanis már 7:10-kor ott voltam. Viszont az meglepett, hogy rajtam kívül még csak Cat és egy srác volt ott.
-Szia Catherine!- ugrottam a nyakába.
-Szia Nikki. Korán jöttél!- kuncogott.
-Korán? De hiszen 7-re kellettt jönni nem?
- Igen, de csak azért mondtam annyit, hogy 8-8 körül mindenki ideérjen. - de ekkor már vihogott. Ennyire jól ismeri a színészeket?
- De ha már itt vagy bemutatlak a másik koránérkezőnek.- és már vitt is a srác felé.
- Nos ő itt Taylor Lautner. Ő lesz Jacob.- na az meg ki?
- Szia, Nikki Reed vagyok- köszöntem neki, enyhe mosoly kíséretében. Helyes srác volt, de még nagyon fiatal, max 17 éves. Meg amúgy is én a szőkékre bukok ő meg majdnem fekete. Közbe eszembe jutott még valami..
-Télleg Cat én ki is leszek?
- Rosali Hale. - válaszolt de éppen csak hallhatóan. Na ez se mondd sokat nekem.
- Ömm Taylor kölcsön tudnád adni a Twilightot?- kicsit értetlen képet vágott.
- De Nikki, hiszen még csak most kezdjük el forgatni. - kitört belőlem a röhögés, őmeg csak lesett ugyanolyan értetlenül.
- Én a könyvre céloztam. - világosítottam fel, és ekkor már ő is kacagott.
- Ja persze mindjárt odaadom. Itt van nálam. - áá sztem ez már túlzás. Még a könyvet is magával hozza? Ez nekem kicsit úgy tűnik, mintha be akarná nyalni magát. De nem volt több időm gondolkodni, mert közben még jöttek hárman. Először egy srác, akinek vállig érő barna haja volt, és egész jól nézett ki, de mivel kézen fogva jött az egyik lánnyal így gondolom semmi esélyem. A lány gyönyörű volt. Hosszú barna haja volt, majdnem a háta közepéig ért, és szó mi szó jól mutattak egymás mellett. A harmadik lányt felismertem, ő volt Kristen. A haja fel volt kötve, de még így is látszott, hogy nagyjából neki is a háta közepééig ért. Úgy látom itt is az enyém a leghosszabb, amit igazából nem is bántam annyira. Gondoltam majd Cat bemutat minket, de amint láttam észre se vette, hogy megjöttem, úgyhogy eléjük mentem.
-Sziasztok én Nikki Reed vagyok- próbáltam kedvesnek tűnni, ezért elragadóan mosolyogtam.
-Szia én Ashley Green, ő pedig itt a barátom Jackson Rathbone.- ezt a csajt már most imádom, olyan cuki hangja van.
-Szia- köszönt Jackson. - Én pedig Kristen Stewart vagyok- végre megszólalt ő is.
- Hát mint látjátok, eddiog még nem vagyunk sokan, de bemutatom nektek Taylor Lautnert- aki közben odasomfordált mellénk.
- Sziasztok! Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket! - vigyorogta. Azt hiszem ez a gyerek mindenkivel ilyen nyálasan viselkedik. Valószínűleg még kezdő, és elég fiatal is. Bár ha jól tudom Kristen is még csak 18.
- Na szóval, mikor indul a buli???- kiáltott Kris. Úgy nevettünk, hogy a hasunkat fogtuk.
- Ejnye gyerekek! Piálás csak a próba után. -mondta Cat, de persze ő is velünk kacagott.
De ekkor valami olyan történt amire nem számítottam. Kris bűnbánó arccal felénk fordlt és közölte.
- Bocsi Catherine, de én még nem olvastam a könyvet. De mivel én vagyok az egyik főszereplő megígérem hogy holnapra elolvasom. - olyan bűnbánó volt a hangja, hogy majdnem énis bevallottam, de Cat felkacagott.
- JAjj ugyanmár, nem kell véresen komolyra venni, sőt ha lehet ne is vérezzetek ,mert elvégre vámpírokkal fgorgatunk. - mondta de a végét már alig értettük, mert annyira rázta a nevetés.
- HAhhaha, ha jól hallom éppen rólunk poénkodtok. - szólalt meg valaki olyan hangon, hogy mindenki felkapta fejét.
- Hali én Robert Pattinson vagyok.- és a mosolya...
- Tudjuk! - kiáltották a többiek kórusban, mire én csak tovább nevettem.
- Igen? És honnan ismertek ennyire? - kacsintott. De nem ám mindenkire, egy valaki volt a célpontja. Kristen. Áhhá! Szóval ők már összemelegedtek egy kicsit.
Csakhogy ekkor belépett valaki, aki még erről a szexi, cuki akcentusú pasiról is elvonta a figyelmem.
_ Csááóó mindenki! Én Kellan Lutz vagyok...


Kristen így érkezett a próbára: http://www.denimology.com/2009/02/kristen-stewart-narita-2.jpg

Nikki a próbán: http://www4.pictures.fp.zimbio.com/Robert+Pattinson+Nikki+Reed+Leaving+Orso+Restaurant+Nf0ZRQi4nbrl.jpg

Ashley és Jackson: http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2009/03/greene-coffee/ashley-greene-jackson-rathbone-coffee-02.jpg

Kellan: http://images.starpulse.com/pictures/2008/10/09/previews/Kellan%20Lutz-ALO-028419.jpg

Robert: http://farm4.static.flickr.com/3142/2702796914_2a0b800e3f.jpg

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem folytasd tovább.Így az elején még nem tudok konkrét tetszik vagy nem tetsziket írni.
    Nyugodtan folytasd egy olvasód biztos van:)
    Am az alap történet egész jó

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    ma megy fel az új rész;)

    VálaszTörlés
  3. szia nekem eddig tetszik remélem folytatod mert ők 2 a kedvenceim :D és rme hamar lesz új rész :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon érdekes a történeted!Eddig nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés