2010. május 19., szerda

2. fejezet

Elállt a lélegzetem. Ez a pasi igaza herceg fehér lovon típus volt. Szőke haj, kék szem és azok az izmos karok...Már a gondolatba is belepirulok, hogy mit tudnánk mi együtt csinálni...Állj Nikki! Neked pasid van, Paris!
Ajjj de Kellan annyira cuki..
-Hahóóó- bökdösött meg nevetve az emlegetett.
-Jajj bocsi csak elbambultam egy kicsit- mindenhova néztem csak az izmos mellkasára nem.
-Hát szia. Én Kellan vagyok. - mikor kezet nyújtott megéreztem az illatát. Mentol és fenyő keveredve..a kedvencem.
-Szia, engem is. - ilyan hangosan meg senkit nem hallottam nevetni, de nekem még csak most esett le h mit mondtam.
- JAjj vagyis...izé.. engem Nikkinek hívnak. Örülök, hogy megismertelek! - mert még ilyen jó pasival soha nem találkoztam. Persze ezt szigorúan csak magamban tettem hozzá.. Közben észre vettem, hogy még kettővel többen lettünk. Mint megtudtam az egyiküket Peternek hívják, a másikat pedig Elizabethnek. Ők férj és feleség lesznek, és mint megtudtam a "szüleink" is. Remélem lesz pasim a sztoriba...
- Hát- kezdte Catherine - ha már így mind itt vagyunk el is kezdhetnénk próbálni. Kristen- Bella, Robert- Edward ti lesztek a főszereplők. Ashley - Alice, Jackson- Jasper ti egy pár vagytok, és nem mellesleg Edward fogadott testvérei. Peter- Carlise, Elizabeth- Esme ti férj és feleség lesztek, és itt mindenki a ti gyereketek kivéve Kritent és Taylort. Na és pesze Nikki - Rosalie, Kellan - Emmett ti is egy pár lesztek- innentől nemsok mindent hallottam a próbából, csak annyit h lesz benne csók jelenet( remélem az enyém lesz), és h Taylor egy vérfarkas, aki csak a második részbe változik át? De akkor ez most hogy jön ide??
-Hahóó Nikki? Te mindig ennyit bambulsz? - kérdezte Kellan már megint, egy 32 fogat villantó mosolya keretében.
- Mint gondolom azt előbb te is hallottad elég sok időt fogunk együtt tölteni. - úgy láttam ez kicsit jobban tetszett neki a kelleténél, de nem fogtam miről beszélsz. Azt hiszem kicsit értetlenül néztem rá, mert el kezdte mondani :
- Catherine( A továbbiakban csak Cat :D ) épp az előbb ecsetelte, hogy mennyire örülne neki, ha összebarátkoznánk egymással, és ezért kivesz nekünk egy egész szintet egy szállodában. Persze az össze szereplőnek, de mi egy szobában leszünk - éreztem, hogy a forróság elönti az arcomat, mire a sűrű szemöldökhúzogatások közben egyre szélesebben vigyorgott. Még jó, hogy ott van a füle...
- Hát akkor tényleg sokat leszünk együtt, de ha szabad tudnom mért is örülsz te ennyire ennek??- erre tényleg kiváncsi vagyok.
- Hát tudod most éppen nincs barátnőm... és hát gondoltam... - itt már éreztem vörösödök- ..sokat foglak szivatni, mert olyan cuki vagy mikor a vörösödsz. - vihogta, de a végét már alig értettem, mert már a hasát is fogta közben. Húú de vicces már valaki...
- Ezt még megbosszulom Lutz! Rájövök mi a gyengéd, de abban nem lesz kímélet nem félj. - de közben minden színésznői tehetségemre szükségem volt, nehogy elröhögjem magam.
- Röhög a vakbelem! - vihogta tovább, és szerintem ebben a pillanatban tényleg röhögött.
- Na jól van humorjani, ha ilyen jó kedved van én inkább itt hagylak.- de csak azért indultam el, mert már csak mi voltunk ott. De vajon a többiek mikor mentek el??
- NA Nikki várj már! Azt se tudod hova kell menni! - egy másodpercre tétováztam, amit ő is észrevett, és ki is használta a helyzetet. Amilyen gyorsan csak tudott ölbve kapott, és szaladni kezdett velem.
- Héé te meg mi a jó eget csinálsz! Tegyél le most azonnal! - vinnyogtam egy mosoly kíséretében.
- Mért? Hiszen úgy i9s a csajom vagy, legalább gyakoroljuk egy kicsit a szerepet. - és én egy újabb pirulással ajándékoztam meg...




Remélem tetszeni fog. Most már sűrűbben fogok írni, csak mostanában sokat tanulok, mert jövő héten vizsgák lesznek:S

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök hogy sokat írsz ezután! Nagyon tetszenek a fejezeteid!

    VálaszTörlés