2010. május 24., hétfő

4. fejezet

Először egy kicsit tétovázott, de a szemében felcsillant valami, és rám vetette magát. Szenvedélyesen csókolt, mintha már évek óta vágyott volna erre, és a puha ajkai pont ráillettek az enyémre. Aztán hirtelen elvált tőlem.
- Ez megfelelt, vagy még tökéletesítsük egy kicsit? - és jött a szokásos szemöldökhúzogatás. De még mielőtt újra mondhatott volna valamit, ezúttal én csókoltam meg, de ezúttal lágyan.
- Azthiszem.. ez kielégítő...válasz...- morgott bele a csókunkba, és ez így ment egész este... Mikor ránéztem az órára, teljesen kiakadtam...
- Öhmm Kellan, azt hiszem itt az ideje, hogy menjünk, mert 2 óra múlva kezdődik a forgatás. - próbáltam meggyőzni, de nem akart elindulni.
- Nyugi édes, innen is mehetünk a forgatásra, nem? - de az édes után már nem hallottam semmit..
- Ja persze...- hátha ez jó válasz a kérdésre.
- Na de azért tényleg nem ártana lefürödni, úgyhogy lehet, hogy tényleg ez lesz a legjobb.
Mikor vissza értünk a szállodába, én kezdtem a fürdést. Még jó, hogy volt zuhanyfülke is. Annyira belemerültem a fürdés adta élvezetekbe, hogy észre se vettem ,hogy nyílik az ajtó..
- Cica, nem baj ha csatlakozok? - a mosolyának nem lehetett ellenállni.
- Öhm, hát nem is tudom, hogy ez jó ötlet-e...hiszen még csak most ismertük meg egymást...- de ekkor már bent állt mellettem a zuhany alatt, és így már ha akartam volna se tudtam volna ellenkezni. A látvány teljesen elbódított...
- Ugye, hogy nem is rossz így együtt? - most meghülyültem, vagy tényleg rám indult?
- Meg amúgy is, ha már megkértél, hogy smároljalak le, akkor én is kérhetek egy szívességet! - jó érv, bár amúgy se mondtam volna nemet... Basszus ez a felsőtest, meg ami lejjebb van! Inkább kisurranok, mielőtt rávetem magam. Azonban ő elkapta a kezemet, és potn úgy húzott vissza, hogy meg tudjon csókolni, nekem pedig eszem ágába se volt ellenkezni...De a forgatás..
- Kellan... elfogunk...késni..-de valahogy magamat se tudtam rávenni, hogy elszakadjak tőle, és ekkor még a vágyódását is megéreztem magamon...
- Ugyan már, nem baj ha késünk egy kicsit...- és azzal a mozdulattal magára rántott, és már repültünk is a mennyország felé...
1 órával később
Még kétszer megismételtük a hadműveletet, és eléggé kifáradtam a méretei miatt...
- Kicsim - azt mondtam hogy kicsim? - most már tényleg indulnunk kellene.
- Oké, készülődjünk- de egyikőnk se kelt fel, és Kellan se hagyta abba a hátam cirógatását. Ezt nem bírom tovább, ha még egy percig az ágyba fekszünk, akkor ma tényleg nem jutunk el a forgatásra.
- Na jó most már tényleg keljünk fel...- és hogy nyomatékosítsam szándékomat fel is keltem az ágyból és elkezdtem ruhát keresni. Magamon éreztem Kellan tekintetét... nem csodálom, hiszen meztelen voltam. - Na de mit vegyek fel? - kérdeztem tőle, immár szembe fordulva.
- Hmm... nekem jó leszel így is! - elérte a célját, és megajándékoztam egy pirulással, ismét.
- Igen azt egyből gondoltam, de szerintem a többiek kicsit kiakadnának, ha megjelennék így í próbán.- végigmutattam meztelen testemen.
- Szerintem meg azt hinnék, hogy a mennybe kerültek... -bókolt, és az arcom megint vöröses árnyalatot vett fel.
- Kellan örülnék neki, ha te is elkezdenél öltözködni, mert még meggondolom magam és vissza megyek az ágyba. - fenyegetőztem, de nem jött be, mert egy óriási vigyor terült el a képén.
- ó hát ha ezek a választási lehetőségek...- de nem tudta befejezni, mert rátapasztottam a szám az övére. Éppen próbálta volna rólam leszedni, az időközben felvett ruhákat, de észbe kaptam, és leszálltam róla. - Forgatás után itt folytatjuk..- most ő próbált fenyegetőzni, de ez se jött össze...

Mikor odaértünk már mindenki ott volt, minket vártak..
- Na mi az? Csak nem oda tapadtatok az ágyhoz? - kérdezte kétértelműen Rob. Úgy látom Kellannal nagy haverok humorkodás terén... Már épp válaszolni akartam, csak hogy Kellan is épp ezt tervezte, úgyhogy szembe fordított magával, és ismét megcsókolt...



Remélem ez a feji is tetszeni fog. De ezúttal is szeretnék komikat kérni:)
Puszi : Linda

5 megjegyzés:

  1. szia! ngyon jó fejezett lett, de szerintem több beszélgetés legyen kettőjűk között és több forgatási rész , de ez csak az én véleményem! :D csak igy tovább űgyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szia Linda!
    Nagyon jó fejezetekat írsz!Csak nagyon szeretném ha hosszabbak lennének!Bocsi hogy kritizálok csak nagyon hamar elolvasom a fejezeteket!Amúgy tényleg nagyon tetszenek!:-) CSAK ÍGY TOVÁBB! VÁROM A FOLYTIT! PUSZI:Esme

    VálaszTörlés
  3. sziasztok!
    örülök neki, hogy írtok kritikát mert így tusom, hogy min kell még javítanom:D
    majd próbálok kicsit hosszabbakat írni:)
    puszi : Linda

    VálaszTörlés
  4. Szia!!

    Nagyon jó lett!
    Most nem mondok semmi kivetnivalót, mert ez úgy jó, ahogy van :D
    Vagyis mégis, ez nagyon rövid lett :(
    De nagyon jó! A történet meg, igaz átugrod a kínos részeket, de nagyon jóó! :D Csak így tovább, és folytasd :D
    Amúgy, ne történést vigyél bele a történetbe többet, hanem fejtsd ki jobban, én sokszor abba a hibába esek bele, hogy sok a történés, és nem fejtem ki. Mondjuk itt nem tudom melyikról írhattál volna többet... :P
    Nem vagyok tökéletes, de imádok kritizálni :D Mindent kimondok, szóval így tovább, és eddig nagyon jó ! :D
    Írnék még, de mennem kell, villámlik, és nem kívánok magamnak egy villámcsapást.. xD

    Sourire

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a történet!
    Végre egy Kellan és Niki töri!!♥
    Ez a rész naon jó lett.
    Bár nem lehet hogy kicsit túl gyorsan haladnak?
    Na min1, nagyon tetszet!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés