2010. május 20., csütörtök

3. fejezet

Most nagyon írhatnékom van, úgyhogy ma is van friss:D



3. fejezet


Mikor felértünk a hotelszobába( én az egész utat Kellan ölében tettem meg ) tátva maradt a szánk. A hálószobában a narancssárga uralkodott, ami a kedvenc színem, ezért külön öröm volt. A konyha hatalmas volt, bár egy szállodába nem tudom kinek van rá szüksége... Na és a fürdő : a hatalmas kád, ami ott elterült, az nemcsak fürdőzésre használható...
- Húú cica, azt hiszem jól fogunk szórakozni! - bizonygatta Kellan, bár ezt már én is tudtam.
- Mit csináltam amivel kiérdemeltem ezt a szép becézgetést? - remélem nem pirultam el.
- Hát mivel nem tudom, hogy a filmben Rosenak, vagy kicsimnek vagy cicának foglak hívni, ezért minden létező becenevet ki fogok próbálni! - magyarázta egy hatalmas vigyor kíséretében. Szerintem ebbe minden nőtársam beleegyezne.
- Okéés. - mondtam, bár sztem túl nagy lelkesedéssel. Bár ahogy láttam, ebbe meg ő egyezett bele.
- Na akkor, ma esete hova megyünk bulizni? - kérdezte, és a szemöldöke csak úgy járt a homlokán.
- Talán ezt megbeszélhetnénk úgy, hogy leteszel? - ebbe tuti belepirultam. Mért vagyok én ilyen pipacs???
- Jajj persze bocsi. Észre se vettem, hogy még tartalak. - sűrű szemforgatás közepette elkezdtem gondolkodni, hogy hova mehetnénk.
- Van egy jó kis hely, az a neve, hogy Trixie. - gondoltam ez jó a bulizásra. Elég sok fajta pia van ott.
- Nekem nyolc. De kezdjünk el készülődni, mert már fél 8 van! - mennyi??? nekem ennyi idő nem elég!
- Őőő ugye nem gond, hogyha csak fél tíz körül indulunk? - nagyon reménykedtem.
- Ááá dehogyis, még úgyis van 1-2 elintéznivalóm.- rámkacsintott.
- Akkor okés. Ja és légyszi felhívnád Kristenéket is, hogy hova jöjjenek?
-Persze, persze. Menj csak készülődni, mert éjfélre se leszünk ott... - húú de vicces valaki. Elmentem zuhanyozni, de hajat inkább nem mostam, mert most elég szép volt, bár a vége egy kicsit így is vizes lett... Mikor ezzel végeztem, kerestem volna egy ruhát, de mit vegyek fel? Még jó, hogy boltkóros vagyok, így van miből választani. Végül egy lila mellrészű, szürke ruhát választottam, ami egy picit átlátszó voolt, de azért mindent a képzeletre bízott. A hajamat elől hátrafogtam, a többit pedig hagytam a hátamra omlani. Még felvettem egy fekete tűsarkút, és már kész is. És még csak 9 óra! Nesze neked Kellan. Mikor kiléptem a fürdőből, elismerő tekintettel találkoztam szembe.
-Aztamindenit- még egy füttyel is megspékelte. - Te mikor változtál angyallá??- de itt már vigyorgott.
- Jajj ugyanmár, nem is nézek ki annyira jól. - próbáltam szerénykedni, de magam is tisztában voltam vele, hogy most elég dögös vagyok.. - Inkább induljunk, mert már a többiek biztos ott vannak.
Igazam is volt. Már szinte mindenki ott volt, kivéve persze minket. Mikor odaértünk, már oldott volt a hangulat, sejtettem, hogy 1-2 esetleg 3 feles lecsúszott..
-Helló mindenki. .ordítottuk túl a tömeget. - Na hogy tetszik a hely.
-Imádjuk!!!- felelték kórusba, mire már mi is nevettünk.
- Na akkor igyunk.- csábított Kellan, énpedig nem haboztam.
1 óra múlva
Kristen és Robert már elmentem, fáradságra hivatkozva, persze azért néhány aktív tevékenységet tuti be fognak iktatni...
- Nikki jössz táncolni? - kérdezte egy olyan hang, aminek nem lehetett ellen állni.
- Persze. -válaszoltam fülig pirulva, mert közben elképzeltem, hogy milyen pózokba lehet táncolni
Éppen Nelly Furtado száma ment, amit imádtam, de táncolni nem lehetett rá. Én most egy lassú, simulós számra vágytam. És mintha a dj hallotta volna kérésemet, már ment is a lassú.
Kellannal persze összesimultunk. Ő ölelte a derekamat, én pedig a nyakába csimpazkodtam.
Éreztem, hogy az egész testem bizsereg, de nem mozdultam egy milit se.
-Kellan? - szólatam meg, amin én is meglepődtem.
- Igen cica? - ehhez a megszólításhoz soha nem fogok hozzászokni...Mielőtt még megállíthattam volna magamat újra megszólaltam..
- Megcsókolnál??



Nikki a buliba : http://farm4.static.flickr.com/3073/2722997131_c56c2ff1f5.jpg

A hálószoba : http://pink.ize.hu/_files/pics/00003/00003561.jpg

Konyha : http://www.helloinfo.hu/img/upload/200512
/otthonunk_vivaldiinteriors_konyha2.jpg

Fürdő : http://furdoszobatitkok.hu/wp-content/uploads/2009/01/vidamkomfortos.jpg

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem ötletes a történet, és nekem eddig nagyon tetszik, egyet kivéve...
    (remélem nem lesz semmi baj, hogy így fejezem ki magam)
    Utálom, mikor rövidítenek... Persze, csak egyszer vettem észre, és kibírható, de ettől olyan, nem tudom... Nekem úgy jön le, hogy nem is tudom, idénytelen, de nem! A történet megy, megismerkedtünk a fő szereplőkkel, és folytatódik, Kellan hozza a formáját, úgy, mint a "cica". Én nem észlelem azt, hogy valami közük lenne is a Twilighthoz, szóval nagyon tetszik :D
    És tényleg ne haragudj, hogy azt mondtam, de ami a szívemen, az a számon...
    Csak így tovább :D

    Üdv.: Sourire

    U.i.: remélem megismerkedünk Nikki pasijával, vagy volt pasijával... :D Kíváncsi lennék, hogy, hogy állítasz be, egy ex pasit :D PErsze a te döntésed :D Innen még akármi lehet :D

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúúúúúúúú ez annyira jó fejezett volt! :d naon bejött , nagon tetszik ahogy írsz csak így tovább :D kb mien közönként fogsz frissiteni?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A 2-3. részt most olvastam szal ez a komment mindegyikhez szól:)
    Nagyon tetszett az a rész amikor Kellan köszönt és Nikki mondta hogy őt is így hívják.Tetszik a humorod.A továbbiakban is ejts el egy-egy ilyen humormorzsát:D
    A becézések is nagyon jók Kellan részéről:)
    Összeségében nagyon jó.
    VÁROM A FOLYTATÁST:)))
    PUSZI

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek!
    sourire nem haragszok ha megmondod, amit gondolsz, mert így tudom hogy min javíthatok:)
    Netta : szerintem majd 2 naponta lesz friss, mert a jövő héten vizsgázok végig:S
    skyn : örülök, hogy tetszik:D
    puszi:D

    VálaszTörlés
  5. Szia Linda!
    Nagyon nagyon tetszenek a fejezeteid!Imádom Kellan humorját a történetben!Ja és sok sikert a vizsgákhoz!
    Puszi: Esme

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Esme (L)
    Puszi : Linda

    VálaszTörlés